söndag 26 augusti 2012

Garnfrossa


Någon som vill vara med och leka?
På styrelsemötet igår sa Viveka att hon hade projekt liggande ända fram till år 2030.
Undrar hur många års vävande mina fulla skåp räcker till?
 
Jag tycker garn är vackert att se på så här, färger gör mig glad och jag känner mig rik.
Jag har en bild på näthinnan från en tidning med Helena Hernmarks fantastiska garnvägg.
 
Det är lätt att det blir så här när man haft kurser i många år och kommit över något parti här och där. Kanske är det lite udda, men jag jämför mig med andra garn-nördar. Igår såg jag Christinas stora lager av vackra växtfärgade ullgarner. Tänkte då att jag nog är långt ifrån ensam, så jag kunde visa några av mina skåp. Min man uppskattar att vi har en fin tilläggsisolering av husväggarna. :) Mamma sa alltid att det äter ju inget bröd!
 
 








4 kommentarer:

  1. Absolut avundsvärd, din garnsammling!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Maliz,
    Du får komma hit och se den i verkligheten någon dag.// Anne

    SvaraRadera
  3. Wow, vad inspirerande! Härligt.
    Avundssjuk.
    Hälsningar Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Monika,
      Du är också välkommen på vävstugebesök!// Anne

      Radera